Min julplanering!!

Har satt mig ner och gjort en julplanering! Så kul att sitta och planera! Det ända som är lite dumt är att man inte riktigt har lust att få med allt annat som ska göras. Som skola och jobb... Så just nu ser jag helt fullbokad ut på både julplaneringen och skolplaneringen. Har försökt att lämna vardagarna fria från julplaner så att det bara ska fokuseras på skola och jobb då. Men det är inte lätt...
 
Planering v.46-48
 
 
Planering v. 49-51
Får väl hoppas att jag hinner med allt nu bara :) Hur ser era planer ut? Är ni också fullbokade? :)
#1 - - gingy:

vilken helmysig julsida du har! :)
Äntligen någon som håller med mig ang. Polar express! den är heeeeelt magisk, men sen kommer tomten och det känns litet som ett magplask... :/

Svar: Tack så mycket :) Ja det är ju så synd för den är ju så bra annars!
Julkulan