Julmarknader

Det är ju så himla mysigt med julmarknader! Att bara gå omkring och titta på allt det juliga som erbjuds och dricka lite glögg och bara njuta. I år har jag varit väl förberedd och kollat upp vilka jag vill gå på så jag inte missar något. Jag vet ju hur det brukar bli med det där, alldeles för mycket jobb och stress och sen ser man att en marknad som man gärna hade velat gå till redan har varit. Det är ju väldigt tråkigt.
 
Men som sagt, ändring på det! Dessa är de marknader jag planerat hittills att gå till:
 
Julmässan i Skäftekärr 2-4/11 (Öland)
Julmarknad på Gunnebo Slott 17-18/11 och 24-25/11 (Göteborg)
Tjolöholms julmarknad 21-25/11 (Kungsbacka)
Julmarknad på Remfabriken 2/12 (Vet inte om jag hinner...)
Julmarknad i Borgholms slott 8-9/12 (Öland)
ev. Marknad i Algutsrum den 8/12 om jag hinner (Öland)
Jul på Liseberg självklart! (Göteborg)
Haga Julmarknad (Göteborg)
Gammaldags julmarknad i Kronhuset 1-16/12 (Göteborg)
 
Massa att se fram emot! :)