Pirr i magen!

Det åskar och regnar ute och jag fick en sån otrolig längtan efter att få mysa! Så jag kunde inte låta bli att gå in på julbloggar.se och se ifall någon annan än jag längtar efter julen. Så kul att se att det blivit lite uppdateringar! Jag vet att det är alldeles för tidigt att tänka på jul nu, men jag har å andra sidan längtat hela året. Och just nu är det den perfekta tiden för det där pirrandet inför julen! För just nu när det regnar så mycket så tänker man att snart är det höst och det betyder att julen är runt hörnet! Och i år har jag lite planer med! Det ska bli spännande! :)
 
Nä nu får jag sluta. Tillbaka till sommaren!
#1 - - Johanna:

Ja, visst är det kul att det kommer lite uppdateringar på julbloggarna även om det är lite tidigt. Jag börjar längta efter julbloggandet!

Svar: Jag med!! Får nästan hålla i sig för att inte tjuvstarta, men det är samtidigt det som gör det så pirrigt med :)
Julkulan