Fredag = Tjejkväll

Ikväll ska jag på tjejkväll! Det ska bli så kul att träffa mina fina tjejer nu för det är otroligt längesen vi träffades allihopa. Vi ska vara i min systers pyntade hus och dricka lite glögg och så ska vi självklart äta lite middag, men det blir inte julmat förrutom att jag och syster funderar på att göra en pepparkakscheescake till efterrätt. Undrar hur det kommer bli.. :) I övrigt tänkte vi oss tapas och Sangria. Sangria tycker jag i och för sig kan kännas lite juligt eftersom det är apelsin och kanel i, men som jag är så kan jag se julen i nästan vad som helst just nu :) Jultaggad som bara den nu när det snart är första advent!!
 
Jag får återkomma om vi lyckades med pepparkakscheescaken... :)
#1 - - Olivia - LJUVA JUL:

Låter urmysigt! :) Ja, jag tycker nog att vi kan säga att sangrian är juligt, hehe

Svar: Haha jajjemen!
Julkulan