Julkänsla på instagram

Jag har aldrig testat instagram och visste faktiskt inte riktigt vad det var för något, men sen blev jag tipsad om ett jul-instagramkonto som heter @christmas_ilove. Nu fattar jag grejen! Helt underbart att kolla in alla mysiga bilder som finns där! Hittade bl.a. denna fina bilden som jag fick inspiration av. Ååå varför är det så långt kvar till jul?
 
 
#1 - - johanna:

Ja visst är det mysigt! man blir verkligen full av inspiration :)

Svar: Ja verkligen! :)
Julkulan

#2 - - christmas_ilove:

Åh, tack för länken! Jag ska genast tipsa mina följare om din fina blogg :) Ha en bra dag!

Svar: Tack så mycket :) Detsamma!
Julkulan

#3 - - Siri:

Åh, jag har också ett julkonto på insta, @christmasdreamsforyou heter det ;)

Svar: ÅÅ va mysigt! Kollade precis in den :) Tack för tipset!
Julkulan