Julkulan aka Rudolf

För några veckor sedan kom jag hem från min semester. Jag har bilat i Kalifornien! Det var helt fantastiskt och jag har en hel del att dela med mig av! :) Jag har dock fått den värsta sortens solbränna. Röd på nästippen enbart. Problemet är att jag inte brukar få färg överhuvudtaget och när jag väl får färg är den där för att stanna. Så jag får väl döpa om mig till Rudolf helt enkelt.
 
Men som sagt har jag en hel del att berätta om, ska bara hitta bland alla bilder vi tog! :)
#1 - - Johanna :

Det låter som en kul semester!

Svar: Ja det var riktigt härligt :) Rekommenderas starkt!
Julkulan

#2 - - Elina:

Kalifornien! later jattekul verkligen :D
Kanner lite med dig, i och med att jag har rosacea har jag tomtemor kinder aret runt haha!

Svar: Hihi ja, men det låter finare än rudolf-näsa tycker jag :)
Julkulan