Piffa skafferiet

Som jag skrivit om i ett tidigare inlägg så hade jag ett litet missöde med dåliga potatisar i skafferiet förra helgen. Det ledde till att jag fick skrubba och rengöra för att få bort den dåliga lukten - nej, den vedervärdiga lukten - men den gick inte att få bort. Jag vet inte om det hade grott in i plastmattan. Ja vårt skafferi, liksom alla våra garderober och skåp, är väldigt 70-tal med plastmatta på hyllorna. Det slutade med att jag köpte en ny plastmatta från Bauhaus som jag la dit istället. Tycker resultatet blev väldigt bra om jag får säga det själv. Blir så himla glad varje gång jag öppnar skafferiet nu!
 
 
 
Före till vänster och efter till höger. Lille katten förgyller ju förebilden, men hittade inte en annan förebild. Varför glömmer jag alltid att ta bild innan jag börjar göra något? Hur som helst. Lite piffigare och utan rutten potatis stank!