Idag minns vi

Idag ska man tända ett ljus på graven hos de man förlorat. Jag har inte någon grav att besöka i närheten här. Alla mina förlorade släktingar finns på Öland och i Grekland. Men jag tänker på dom. Brukar tända ett ljus hemma. Och ibland har jag åkt till kyrkogården bara för att se alla fina upplysta gravar och tända ett ljus i kyrkan. Det är väldigt mysigt måste jag säga. Så mycket folk som det är just denna dag brukar det inte vara. 


Bilderna är från förra året. I år är det lite svårt för mig. Men jag har fått komma hem från sjukhuset och sammandragningarna har lugnat sig. Min decemberbebis kanske kan tänka sig att vänta till december trots allt 😊🎄🎅❄⛄


Tack alla som hållit tummarna och tänk på mig de sista dagarna. ❤

0 kommentarer publicerat i Hösten
Taggar: Allahelgonsdag, Gravljus, Tända ljus