Babyshower

Igår blev jag verkligen överraskad av mina vänner med en babyshower! Trodde att vi skulle ha en vanlig tjejkväll och jag tänkte att eftersom det är mitt i halloween tider att vi isf skulle ha lite halloween tema. Hade köpt kolsyreis och allt! Hade mina planer på att dyka upp utklädd till häxa tom men var för trött (plus att jag växt ur alla utklädnadskläder jag har....). Det hade ju varit rätt lustig om jag gick all in på att klä ut mig till häxa eller nåt. Vad malplacerad jag skulle se ut då! Haha


Jag blev som sagt helt chockad och överväldigad över hur fint de gjort det! Har tagit med allt hem och blir så rörd bara tänker på det eller tittar på alla grejer. Det var kläder, skor, strumpor, böcker, nallar, blöjtårta, fina prinsesshårband. Så fick jag även överta lite av deras saker som bärsele, spjälsäng, ännu mer kläder, blöjor osv. Så fina vänner man har ❤❤❤❤ 
Jag ska ta lite bilder och visa vissa av grejerna sen när jag landat lite 😊