Jul och katt - dålig kombination?

I år blir min första jul med en katt i familjen. Ok, mamma har en hos sig men hon pyntar inte lika galet mycket som jag gör. Hursomhelst det ska bli intressant att se hur det här kommer gå. Han är lite vild av sig min bebis och hittills har han redan roat sig med lådorna som innehåller pyntet. Hoppat upp på dom, gömt sig i dom, anfallit innehållet... Gissar på att det inte kommer bli mindre intressant när jag fått upp allt pynt, och verkligen då granen kommer in.... Kan tänka mig att detta kommer bli en livlig jul i mitt hus.

It wasn't me.

#1 - - Julia:

Tänk på att i princip alla typiska julblommor är jättegiftiga för katter!! Läs på om det. :)

Sen brukar vi sätta fast grantoppen i en krok i taket om katten skulle få sig ett ryck!

Svar: Va?? Usch måste läsa på! Tack!!
Julkulan