Julband

Här sitter jag hemma med sammandragningar som kommer och går väldigt oregelbundet just nu och försöker att inte stressa. Det är bra att det inte är så regelbundet längre som det var i början av förra veckan, men vill gärna att lilla december stannar kvar i magen minst en vecka till. Anledningen till det är att då kan jag åka till varberg för att föda, vilket är mycket närmare. Men så vill jag helst att bebisen vill vara kvar ännu längre för att verkligen bakas klart. 


Så för att inte stressa så försöker jag njuta av att julen snart är här. 🤗 När jag kom hem från sjukhuset väntade en del paket med julklappar mm. Bland paketen så fanns dessa fina julband jag beställde från wish för ett tag sedan. Visst är dom fina??? 

Har inte helt bestämt vad jag ska göra med dom förutom att sitta och bara titta på dom 🤗🎄🎁🎅❄⛄❤