Undrar hur detta ska gå?

Har fått en sån klåda i kroppen sista tiden. Ibland håller det mig vaken på natten.. Jag gjorde test i veckan som visade på lite höga värden på gallsyra. Vet att man inte ska googla men läste att det kan orsaka tidig förlossning. Tänk om min decemberbebis inte kommer i december.. Hoppas bara att allt är bra där inne. 

Får försöka tänka på något annat, som att vi ska ha en tjejkväll imorgon eller idag. Och att det är halloween vecka 😊🍁🍂

#1 - - Jessica:

Jag hade likadant i en period när jag var preggo - men det gav sig efter ett tag och inget hände. Om du är orolig tycker jag att du ska ringa MVC på måndag så kan de förklara om det är något att oroa sig för eller hålla koll på. Det sker ju så otroligt mycket mysko i kroppen när man är gravid alltså. Hoppas du får sova lite i alla fall =)

Svar: Ja det gör ju det 😊 jag har en tid imorgon för nytt test för att kolla gallsyran så jag passar på att fråga då. Vad skönt att höra att det gav med sig för dig, då finns det chans att det blir samma här 😊 tack
Julkulan