Käthe Wohlfahrt

Har någon hört talas om Käthe Wohlfahrt? En julaffärskedja som finns över hela Tyskland! Jag fick precis nys om denna affären och insåg sedan att jag faktiskt gick in i en sådan butik när jag var i Brugge. Kan bara säga att det var helt fantastiskt med en massa träpynt överallt och jag bara önskade att jag hade mer pengar då så jag kunde köpa nåt, men nu har jag alltså hittat att dom har en webshop! Så här ska shoppas!
 
Klicka på bilden för att komma till deras hemsida!
#1 - - Annas Strålande Jul:

Gud vad mysigt, tack för tipset! Jag önskar vi hade julaffärskedjor även i Sverige. :(

Svar: Jag med! Tur att man kan gå på julmarknader iaf! :)
Julkulan

#2 - - johanna:

Åh vad mysigt!!!

Svar: Ja supermysigt! :)
Julkulan

#3 - - Olivia - LJUVA JUL:

Åh, var det i brugge du var? Där var jag för några sommrar sedan och minns att det var så himla pittoreskt och mysigt, kan tänka mig hur härligt det är där kring jul! :)

Svar: Ja det är verkligen jättemysigt! vad kul att höra att fler har varit där :) Hade aldrig hört talas om den staden innan jag fick åka dit med jobbet. Supermysigt där!
Julkulan

#4 - - Sussi - En enkel jul:

Tack vare det här inlägget lyckades jag få min man att gå med på att åka till Berlin och gå i julaffärer och på julmarknader. Han tyckte affären såg så mysig ut. Så tack så mycket för det. :-D

Svar: Nä men vad glad jag blev! Vad kul att kunna hjälpa till! :) Du måste berätta hur det var där sen :)
Julkulan