Ljuvliga, Juliga skyltfönster!

Gick igenom mina bilder från Beligen och hittade fler bilder på butiker. Jag tyckte dom hade så fina skyltfönster! Inte bara med julpynt (eller jo mest) men belgien är också känt för sin choklad och dom hade så underbara chokladbutiker! Jag älskar ju choklad så jag tyckte det var underbart!
 
Chokladbutik!
 
En till julbutik som enbart säljer träpynt.
 
Träpyntet :)
 
Den här butiken sålde mer virkat pynt. :)
 
 
#1 - - Svensk Jul:

Åh mysigt det verkar vara :-)Verkligen juliga skyltfönster.

Svar: Ja, verkligen! Såna skyltfönster ser man inte alltid :)
Julkulan

#2 - - Mathilda:

Åh! Ser ju hur mysigt ut som helst!! Vill ha det där fönstret :D

Svar: Haha jag meed!
Julkulan

#3 - - Johanna (Johannas julblogg):

Å, vad mysigt!

Svar: Ja visst är det! :)
Julkulan