Vad tiden går fort!

Tänk att december äntligen är här och runt om oss är julen. Alla ljusstakar, granar, utebelysningar.. En magisk tid! Det är just den här tiden jag längtar efter hela året och nu mest njuter jag! Jag har inte helt hunnit med allt jag tänkt mig göra. Tex är utebelysningen hos oss inte uppe ännu. Tänkte göra det till helgen. Sen hann jag inte med att göra paketkalendrar heller. Men men. Däremot har jag redan hunnit baka pepparkakor, julpyssla en del, pynta och så har jag köpt in de flesta julklapparna. Så himla mysigt detta är!!!

Här är bild på adventsljusstaken hemma hos oss. Snart är det dags för nästa ljus!

#1 - - Anette - En fin jul:

Visst är det härligt, det går alltid lite för fort bara :)
Ha en jättefin helg!

Svar: Det gör det verkligen! Men det gäller väl att stanna upp lite då och då och försöka hålla fast tiden... 😊
Julkulan