Glöggmuggar

Jag har aldrig ägt egna glöggmuggar. Har alltid använt pappersmuggar när det har behövts, men nu tänkte jag att det var dags! Letade runt en del innan, för jag vill ju inte köpa vad som helst. Dessa ska ju ändå finnas med länge. Så hittade jag jättefina på hemtex MEN jisses vad dyrt det var. Tyckte jag iaf. Vill ju att dom ska vara fina men har inte hur mycket pengar som helst tyvärr. Just som jag nästan gav upp så hittade jag dessa på rusta! Dom är ju så himla fina! Precis min smak av julighet! Köpte 12 stycken, undrar om det räcker?

#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fina

Svar: Tack 😊
Julkulan

#2 - - Johanna (Johannas Julblogg):

De ser jättefina ut! Funderar på hur stora de är? Jag skulle verkligen vilja ha tag på fina glöggmuggar!

Svar: Hmm.. dom är ca 7 cm höga. Har inte mätt... höftar lite 😊
Julkulan