Annorlunda jul i år

Egentligen var det annorlunda redan förra året, men i år är det ännu mer märkbart. Julen kommer från och med nu bli bättre än någonsin för nu får jag fira tillsammans med min lilla dotter. Jag kommer få se magin och förundran i hennes ögon, precis som man själv kände som barn. Förra året var hon bara en månad gammal, men i år kommer hon förstå lite mer. Undrar hur hon kommer reagera på jultomten? Undrar om hon kommer gilla pepparkakor? Undrar om hon kommer tugga på granen? Det återstår att se, och jag är taggad till tusen! 
Lillan förra året.
Lillan i år. Taggad as hell!

#1 - - Maries strålande jul:

Visst blir julen så mycket magisk med egna barn <3
Här blir julen också annorlunda men här är det så att våra två äldsta barn har flyttat hemifrån så för första gången så har vi barn som kommer hem till julen istället för att de bor hemma.

Svar: oj ja det blir nog också en omställning! Kan tänka mig att det har sin charm med ❤
Julkulan

#2 - - Anette - En fin jul:

Det finns inget som slår att få uppleva julmagin via ett barns ögon :)

Svar: Ja visst är det så ❤
Julkulan