God fortsättning!

De första dagarna i januari tycker jag känns så lovande. Ren start. Jag brukar undvika nyårslöften men ändå på något sätt försöker man införa något nytt. Bli en bättre version av sig själv. Få en nystart. Det brukar vara det klassiska att träna, äta rätt och sluta med någon ovana. Allt sånt är så lätt att bryta för ledigheten slutar inte 1 januari utan håller oftast på till 7:e iaf och man kan ju inte låta bli överblivet godis och sånt då.... Men jag tänkte att jag under detta år ska fortsätta som förra året helt enkelt. Vara glad och stöta bort allt negativt! Ägna mig åt min familj och mina små projekt jag alltid har för mig. Första projektet är att skriva klart min släktsaga! Det ska bli roligt! 


Kolla så fint mamma pyntat i år 😍 Tur för mig att julen varar lite till så man kan njuta av denna magi!