Septemberbröllop

Eller bröllop och bröllop.. vi gifte oss iallafall förra helgen 😊 Det blev det praktiska att gå till kommunhuset och skriva på papper, något jag aldrig trodde jag skulle vilja göra, men åh så glad jag är 💕 Är ganska så höggravid nu och att ha en fest är uteslutet. Dessutom så ville jag bara vara gift med pappan till mina barn och det är jag nu ❤ Det är en mycket lycklig liten (stor) julkula som sitter här idag 🤗



 

#1 - - Johanna:

Grattis! Vad fin du är!

Svar: Tack 💕💕
Julkulan

#2 - - Johanna:

Stort Grattis! Att gå till kommunhuset tycker jag känns superromantiskt, väldigt privat och personligt.

Svar: Tack 💕 Ja det är det ändå 😊
Julkulan

#3 - - Annie:

Grattis! Det låter perfekt med något privat sådär; det känns som om alltför många glömmer bort VARFÖR man egentligen gifter sig <3

Svar: Tack 💕 Ja visst är det så?
Julkulan