Spännande fredag

I fredags blev jag lite orolig... Tror jag stressade upp mig lite för mycket för plötsligt fick jag värkar och sammandragningar som höll i sig lääääänge. Jag är bara i vecka 30 och dessutom var både min sambo och mamma bortresta och jag var själv med vår snart 2-åring.. Min stackars sambo fick avbryta sin resa och åka hem och min stackars svärmor som bor ett par timmar bort fick komma ner eftersom min sambo var 5 timmar bort... Sen fick mina snälla syskon komma och hämta lillan så jag kunde stressa ner.... Kändes pinsamt att orsaka så mycket rabalder för alla.. men som tur var lugnade det ner sig efter några timmar och faran var över 😊 Förra gången jag var gravid var lillan på väg redan i vecka 33 så blev ju lite orolig att det skulle bli en favorit i repris där. 

Så har någon något bra tips på hur man gör för att inte stressa upp sig? .... 


Lite clementin på min babybump. Bebis stanna kvar där inne nu!
#1 - - Annie:

Jag sätter på en bra julfilm och handarbetar när jag blir för stressad. Ska för övrigt göra precis det alldeles strax...lite orolig över min yngsta hund så behöver varva ner...

Svar: Oj hoppas det inte är för allvarligt med lilla hunden 😕 Bra tips det ska jag nog prova på!
Julkulan