Julklappsidéer

Nu är Halloween-firandet förbi och med det så går jag ALL-IN för julen! 🎅🎅🎅🤗🤗🤗 Först upp är julklappsshoppingen!  

I år hoppas jag på att få köpt allt under november månad, dels för att jag vill ägna december till att njuta av allt julmys och inte känna stress och dels för att rådande komponentbrist kanske gör att vissa julklappar inte går att hitta senare.. Jag vet att jag inte är ensam med att klura på vad man ska hitta på att ge bort och därför tänkte jag köra lite julklappstips här på bloggen och på Instagram. Tipsen är inte sponsrade utan det är saker jag själv är intresserad av, kanske redan köpt tidigare eller ska köpa i år. Kommer dock försöka baka in det så inte någon i familjen läser och klappen är avslöjad. 🙈


Jag tänkte börja med att vända på det hela och berätta vad jag själv önskar mig. Lite knäppt kanske, men man måste väl börja någonstans. För mig (som är en småbarnsmamma på 36 år, syster, dotter, fru) så funkar dessa julklappar alldeles utmärkt:
  • En pyjamas
  • En bok
  • Annat mysigt som mysiga strumpor, en fin kopp, ljus osv
  • Något kreativt som målargrejer, sygrejer, pysselgrejer, ett pussel (funkar inte nu med småbarn dock....) eller liknande
  • Gärna något personligt lite extra från min man, men vad han än ger mig så är det personligt ❤ eller i framtiden så kanske mina barn vill rita eller pyssla ihop något till mig 🥰 

Så nu får du hjälpa till 🤗 Vad önskar DU dig? Kommentera gärna nedan!




#1 - - evajb:

En upplevelse av något slag. Bio, middag, museum...